Noyanefe canim yemek konusunda bisey diyemem ama sabırlı olmalısın. Ilk başladığında blendirla felan ezdiysen belki ona alışmıştır . Sen ısrarla pütürlü ver. Ya da seni emiyorsa ona guveniyordur. Yürüme konusunda da hic zorlama zamanı gelince yürüyecektir benim kizim 13 aylikken yürüdü . Onlar kendilerini hazır hissettiklerinde kas kemik gelişimi tamamlanınca yürüyecektir.doktorlar da 18 aya kadar yürümemesinin olağan olduğunu söylüyor.