Bebrgim 1 yaşında ek gıda hiö almıyor gibi bişry anca beni emiyor. Gece hiç uyumaz meme diye sürekli kalkar. Etmeyi bıraksa hem uykusu hem yemesi düzene girer diye düşünüyorum. Gece emmeyi bıraktıramıyorum cünkü kendini yırtıyor boğazı agrıycak korkuyoruz o derece. Nolur bi akıl verin artık gücüm sabrım kalmadı