Kızlar merhaba oğlum 16 aylık ve doğduğundan bu yana piremium care kullandım cokta memnun kaldım suan 6 numarasını kullanıyoruz fakat 7 si falan yok galiba hafif skmaya basladı gbi bilgisi olan varmıdır aynı serinin bi üst rakamda bezi varmı acaba yoksada ne aktifemi geclıyor yada külot beZe