mammacitahll_1 İyi akşamlar kızlar 💐 Basit konularda eşinize laf sokmamak için kendinizi tutabiliyor musunuz? Yaptığınız bı sakinlestirme yöntemi var mı?
drns mammacitahll_1 çok iyi tutarım kendimi çünkü laf soktuğum zaman altta kaldığı için argo kelime yapar o yüzden daha çok gerilmemek için beklerim en iyi zamanı kollar oturttuğum zaman iyi oturturum basit şeyler için şaf sokmaya değmez görüyorum belkide ondan sakin kalabiliyorum
mammacitahll_1 egeninanns @Erdemalp @Uffsananebeslk Ahahahahah yok kızlar bana tutabilen lazım 😅 bende sizin gibiyim ama artık yordu bu beni
mammacitahll_1 Erdemalp Artık aşırı basit şeyler için tartışıyoruz eşimle o kadar ufak ki değer mi diyorum sonra da cevap vermeyince duygularımı bastırılmış hissediyorum ama ilişkimize zarar veriyor
drns Erdemalp sabır diceksiniz bekliceksiniz herşeye karşılık verip laf soktuğumuz zaman bir tadı kalmıyo hiç beklemediği an da sokun lafınızı afallasın 😂
mammacitahll_1 drns İşte doğru tespit altta kaldığı için bağırıp yükseliyor ufacık bisiye ve ben de bu böyle gidiyor saatler geçtikten sonra diyorum ki ya bı çorap bı kaşık vs. vs. Geçenlerde ufacık bı mesele için tartıştık ve konu büyüdü büyüdü büyüdü dev oldu dedim ki artık sakin kalmaya caliş laf sokma görme herşeyi üstlenme cebini düşünme yeter değerini hatırla
Erdemalp drns ayy onu bazen yaptigim oldu biliyormusun. Esim soke oldu 😂😂 ama cogu zaman lafimi aninda soylerim ya o kadar sabirli bir insan degilim. Yokmu bunun baska taktigi 😂
Esra_Deva mammacitahll_1 hayat basit konuları dert etmeye değemeyecek kadar kısa. Bunu idrak edebildiğinizde her şey çözülüyor zaten ancak şöyle şöyle diye bir anlatımı yok ya da ben bilmiyorum. Sanırım yaşanmışlıklar ve olgunlaşma ile ilgili bir durum. Yani kısaca bir yaştan sonra kendiliğinden gelişiyor diyelim.
mammacitahll_1 Esra_Deva Evet haklısınız ben bebeğimizle ilgilenirken mesela gidip beraber yemek için ayirdigim tatlıyı tek başına gömdü ben de ben seni düşünüyorum seninle yemek için bekledim yiyebildirdim kafasizlik bende bilmem ne o da lanet olsun bı lokma tatlı ve burnumdan getirdin dedi vs. vs. Ama ne dicem afiyet olsun aşkım mi?
Nzl__65 mammacitahll_1 benim daha önce vardı sen haklısın sus o haksız olsun diyordum haksız olsam bile böyle derdim aldatılmadan önce
Esra_Deva mammacitahll_1 düşüncesizlik etmiş evet ancak yemiş zaten yani olan olmuş. Tartışıp elinize ne geçecek? Huyu buysa 3 gün sonra aynısını yapacaktır.
Ninolika88 Ben çocuğumun huzurunu düşünüyorum ve susuyorum.Hatta bazen duymamış gibi yapıyorum.Aksine iyi davranıyorum kendisi utansın.Cunku her seferinde, konuşmaya çalıştıkça haklıyken haksız duruma düşürmeye çalışıyor .
mammacitahll_1 Ninolika88 Evet tartışırken şahit oldugu görüntü çok kötü bı resim yüksek sesler oraya buraya koşturuyor annesi babası bi kaç gün küs kaliyorlar evin düzeni bozuluyor ama neden annesi babasınin çorabını salonda bulduğu için offfffff o an da bunu düşünmem gözlerine bakıp iyi ki varsın bebeğim demem lazım kızıma
mammacitahll_1 Erdemalp Bana da şöyle bı kitap sözü falan lazım bı Facebook cümlesi gibi akılda kalıcı 😅
mammacitahll_1 Esra_Deva Artık farkına vardım ve dedim ki yoruldun yordun olmuyor evet yedi mi yedi tamam o zaman kendin için iste yada gıcık oldun ya git kendine dışarda tatlı ismarla neden laf sokuyorsun ya da sokmasam o anlicak belki de erkek annelerine sesleniyorum burdan lütfen düşünceli değer veren sevgi dolu bireyler olması için elinizden geleni yapın🙏