Pastaneusuluislakkek Minaberil benim kuzum dün gece 38 derece ateşliydi 21 derece odada yarım kollu zıbınla oturttum. Duş aldırmadım evim doğalgazlı olmadığı için, sonrasında üşğtmesinden korktum
AseLBebek26 Minaberil kısa kollu bir zibin alt pijama ve ince bir çorap ayaklar soğuk olduğu için ateşlendiginde
livanurvealpinannesi61 egeninanns soğuk yerler ısıtılmalı sıcak yerler soğutulmalı. Ateş çıkınca ayaklar soğuk olduğu için mutlaka çorap giydirilmeli.
Minaberil kuzucuks Pastaneusuluislakkek AseLBebek26 Pastaneusuluislakkek Kuzeymomss Sevdegulum Çok teşekkür ederim Allah razı olsun hepinizden 🤍
Kuzeymomss Minaberil biz 39 derce ateş acilde yattık ve komple soymuşlardı. Hatta camı açıp oradaki yatakta yatmıştık
Sevdegulum Minaberil geçmiş olsun ılık duş ve bence sadece atlet le durmalı ateş düşünce ince bir kat giydiriyoruz bn
Eftelya_ser Minaberil ben daha geçen gün doktora sordum bebeğimin 38 derece ateşi vardı 3,5 aylık zıbın ve ince bir çarşaf dedi
livanurvealpinannesi61 egeninanns benim ateşim çıktığında doktor ayağında çorap olsun demişti.ayaklar soğuk olunca vücut ateş var sanıp refleks olarak ateşi yükseltiyor. Ama çorap giydirince ayaklar ısınınca ateş düşüyor. Uzmanlar çorap olsun mutlaka diyor size neden öyle söylemiş bilmiyorum canım