Rabis_003 Kızlarr başına gelen varmı bu kadar erken aşırı salyası vardı eli hep ağzında ve 2 haftadır sürekli uykudan uyanıyor ve huzursuz hep mızmızdı bir baksamki alttan 2 diş geliyorrrr🥴🫤
Asuhan10 Rabis_003 Malesef bizim de tam o sıralarda başladı 4 Aylık oldu patladı 2 diş alttsn devamı da çilesi de bitmedi 5 aylık olduk çok zor diş dönemi
Yusufhamza71 Rabis_003 benım oglumda 3 ay 23 günlük önlük yetıstıremıyorum ellerı buz gbı sürekli agzında bende bugün esıme soyledım hatta dişmı cıkıcak desem erken daha dye sabah bıde ben bakıyım😂😫
Prensesannesi2022 Rabis_003 o siralarda başladı 4 ay 4 günlükken çıktı ilk disimiz ikinci de 4 ay 18 günlükken çıktı şuan 5 ay 6 günlük ustlerdekiler geliyor Allah yardımcınız olsun
Rabis_003 Asuhan10 hala çıkmadımı🥴😵💫 çok zor oluyor gazı bitmeden dişe geçtik sürekli huysuz bağırıyor çığırıyor yerde oynamak istemiyor
igrl Rabis_003 beyazlaması normal daha çıkarmasına var benim bebeğim de 1-1.5 ay gibi süredir beyaz daha çıkmadı
Rabis_003 igrl ama belirtiler fazlaca var bizde ateşi oluyor salyası hiç durmuyor elini ağzından hiç çekmiyor ve huzursuz sürekli ağlıyor incelediğim zaman bir ucu hafif çıkmaya başlamış dişin damağı patlatmak üzere