Ortalama 3-4 bin giderimiz var.kizimin masrafı yok.ev kira değil çok şükür borcunu bitirdik.onceden nasıl bin lirayla gecinirdik bilmiyorum.genel olarakta tutumlu olduğumu söylerler.herseyi hesaplarım eşim bensiz markete pazara gitmez.kisisel olarak giderimiz yok,sigara vs kullanmıyor bende kuaför vs pek gitmem evde hallederim.onun dışında dışardan da yeriz ,eve de söyleriz yazın genelde pikniğe çok gideriz.giyim olarakta keyfi almıyoruz benim yeterince fazla kıyafetim var eşimde nadir alır.sadece kızıma alıyoruz sürekli büyüyor diye.onlari indirimden yakalıyorum büyük aliyorum falan.kupon olduğu zaman ayakkabı kıyafet stok yapıyorum.simdi hamileyim özele gene gitmiyorum.devlete gidiyorum,detaylı ultrason falan zamanı özele gorunucem.cunku en basit özel muayene bile 400 olmuş herşey çok pahalı.iki kişi olduğumuz için yemek pazar masrafı çok olmuyor.araba aldık bu aydan sonra her ay bir tam altın borç odeyecegiz. Bakalım hayırlısı rabbim olmayana yardım etsin