Lisabh E bebek magazasindan 3 numara başlık aldım paketi açtım akış hızına baktım aşırı hızlı akıyo. Tekrar iade etsem alırlar mı sizce ?
Birdunyabircennetannesi Lisabh Yok yani açıldıysa bir sorun olmadığı sürece zor yani canım. Yırtık vs çıkar tamam da begenmediniz diye almazlar geri
Lisabh Irmakmelegim oğlum 11 aylık +3 aldım ama aşırı geniş ucu çok hızlı akıyo. Benim oğlan oynaya oynaya iciyo bu şekil de her yere dökülür mama
Irmakmelegim Lisabh aslında nrml olanı almışsınız diyebilirim kziimda bende +3 kullniyrm 2 delik var sizin aldığında 4 delik var ondan srn yaşıyorsunuz bebeğiniz alışır bir kaç güne muhtemel
Irmakmelegim Lisabh ewet uyumadan hemen önce mama içip uykuya dalar zatn sadece uyku öncesi mama içiyor nrml de 3 öğün belsnedigi için uyku dışında aramıyor mama