egelsenkonuss Kızım 1 hafta önce 18. Ay aşısını oldu sol bacagi ilk 3 gün çok şişti sisi biraz indi ama sertlik hiç geçmiyor ve çok kaşıyor. Başına gelen var mi
Dbe1506 egelsenkonuss geçmiş olsun 18 ay aşısını bacaktanmı yaptılar acaba benim kızımda geçenlerde oldu ama 2 koldan vurdular şişlik falan olmadı hiç
HamzaTugra egelsenkonuss aynısını yaşamıştık canım geçmiş postlarımda var bana kolonyalı pamukla ovmami önermişlerdi yinede bi doktora danışarak o şişliği ovarak dağıtmayı dene geçmiş olsun 🌸
NmalkoC egelsenkonuss bizimde şuan 6. Gün bugun evet şişti bizimde 3 gğn sonra sertleşti bugun gayet iyiydi sizinde düzelir bikaç güne siz 18 cocuk felci aşısını oldunuzmu ağızdan olan bizşm burada yokmuş
Dbe1506 egelsenkonuss geçmiş olsun tekrardan ovalaya ovalaya inmezmi acaba o şişlik deneyin bence başıma gelmedi ama başka çözümde gelmedi aklıma inşallah iner biran önce 🙏🏻🌸
Dbe1506 egelsenkonuss benim kızımın hep koldan yaptılar sağlık ocağında sadece 6 aya kadarmı ne bacaktan yaptılar bi kaç kez neden bacaktan yaptılarki bilmediğim için soruyorum çünkü bana demediler hiç bacaktan yapılacak diye
NmalkoC Dbe1506 2 yaşına kadar heo bacaktsn yaparlar biz 1 yaşa kadar özelde vurulduk 18′ ay aşısını sağlık ocagında hep bacaktan yaptılar sadece iz olan koldan oluyor
Dbe1506 NmalkoC o zman benim kızıma yanlışmı yaptılar hiç demediler bile hep koldan vurulduk biz 6 ayamı 7 aya kadarmı ne bacaktan vurdular bi kaç kez sadece ne yapmam lazım peki
NmalkoC Dbe1506 bende bacaktan vurulunca internetten bakmıştım doktorlar hep 2 yaşa kadar bacaktan vurulması gerekiyor diye anlatıyordu
Dbe1506 Nilsmom21 ya insan şüpheye düşüyor burda herkesin bacaktan yapmışlar sizin yorumdan sonra içim rahatladı desem yanlış anlamazsınız demi 🤭