Hanımlar 53 günlük bebeğimin gözü bu şekilde bitiyor doğduğundan beri bitiyordu bunun için damla kullandık sonra düzelir gibi oldu ama tamamen geçmemişti göz pınarlarına serçe parmağımla masaj yapıyordum ara ara dünden beri acayip fazlalaştı bi anda böyle bitmeye başladı sizce göz doktoruna mı yoksa çocuk doktoruna mı gotürmeliyim başına gelen oldumu hiç neden böyle oluyor gecmiyor bir türlü