Selim132402 Oğlum yaklaşık 2 aylık. Daha babasına mi yoksa bana mı benziyor çözemedik. Kimse çözemedi gerçi 😁 herkes bişey söylüyor. Ağız ve çene ben, burun ve yukarısı baba. Ortaya karışık yani 😃 ama genel itibariyle net bi benzetme halen yapamıyoruz. Öyle bebekler var ki direk ya Annenin küçüklüğü ya babanın
Busraoxuz Selim132402 bizde de aynı babası. Kumralım babamız sarı bebıste sarı, gozu tam bellı degıl ama koyu yesıl gbı benım ıse kahverengı. Dudak cene goz esım sadece kulak memesı kucuk o da ben 😂 sukur kı bı yerıde olsa ben 😂😂
Selim132402 Busraoxuz Mucizebebek Glitter ay masalllah hep baba olmuş. Bende eşime çok bakmıştım ama ilerleyen zamanlarda görcem 😃
Anacsevgidolumelek Busraoxuz 😂😂😂 aklima arkadasim geldi sadece kulak memesi babasina benziyor diger her yeri bana benziyor demisti cok gulmustum simdi de size cok guldum 😂😂😂
PrensesRavza Selim132402 hahaha benim kayinvalidem de kendini bi hal ediyo yok benzemiyor falan diyo da ikizi gibi 😂😂 işin garibi bana hep kayinvalidemn adı Sultan kızımın adını da Ravza koycaz diyince Ravza Sultan koy dediler koymadım ondan böyle oldu galiba 😂😂😂
alinamm Selim132402 bana çok sorduklarında sütçüye tüpçüye benzemeye ek tabiki annesine babasına benzeyecek diyorum🤪🤣
eminesbr Selim132402 nasıl bir çocuk doğurdum bende anlamadım ama resmen doğduğu ilk andan itibaren babasının kopyası oğlum böle bişey olamaz 💙