Ahmet_22 Ya bebeğin kilosu boyu ile konuştuğu zaman sinir oluyorum ya çocuğumda ne bulursa ağzına alıyor millet diyo aç tok diyorum yedirdim ben biliyorum benim çocuğumu görmedin sen diyolar sinir oluyorum olabilir çocuk yani sağlıklı olması önemli kafasız cahil diyorum böyle insanlara ama. Bir yandan da diyorum insan çocuğu olmadan çocuğu zayıf olmadan anlamazlar
Minikliya Ahmet_22 takma kuzum benim kızım 590 gram doğdu 2 yaşında şuan daha 9 kilo çok şükür sağlığı yerinde kendini bilmez hadsizler bir dert görmemiş cekmemisler boş boş konuşuyor sadece her çocuk bir değil canı yerinde olsun kilo alınıyor ben vallh bir deri bir kemiktim şuan 175 boyunda manken gibiyim o konuşanlar bir dönüp aynaya baksınlar 😂
Aselim01 Ahmet_22 saatli bomba gibiyim bu tarz konulardan dolayi ya ac doymuyor derler ya zayif ac birakiyosun derler boyle patmamak icin zor tutuyom kendimi dogdugu gunden beridir bu yorumlara karsi kinliyim
NehirVolkan Ahmet_22 biz de öyle valla ne yapalım bazen iştahlı bazen değil sağlıklı çok şükür biraz da yaramaz e ne yapalım yani iki çocuğum var oğlum maşallah kilolu fakat kızım değil minyon
Ahmet_22 burcukose hiç sorma aynen ya laf sokmak bozmak incitmek istemiyorum ailenin en küçük geliiniyim ve kimseye saygısızlık yapmak istemiyorum ama anlamıyorsun kafa basmıyor
burcukose Ahmet_22 biz saygısızlık olmasın diye susiyoruz ya o da kendimize yaptığımız en büyük saygısızlık bence
Ahmet_22 burcukose aynen eşime söylesem de boş dün kayınvalidem diyo işte ben ondan daha iyi bakıyorum ya ben oturup başında saatlerce sallamiyorum yemek bulaşık çamaşır topla derken uyanıyor 1 saat anca uyuyor kaynanam oturuyor başına saatlerde sallıyor
burcukose Ahmet_22 afedersinde niye kıyaslama yapiyormus onların dogurduklarini da gördük 😃😃😃 bir de demiyorlar mı biz 3 tane dogurduk sizin gibi değildik
Ahmet_22 burcukose kesinlikle böyle hani hep bu şekildelermis gibi onlarda herşeyi yaşayarak öğrendiler ama insan çocuklu flaan okuduktan sonra şunu anlıyor çocuğu olmayani çocuğu hasta olanı yorum yaparken dikkat etmesi gerektiğini kıyaslama yapmaması gerektiğini bilmiyom benim açımdan öyle en azından
Ahmet_22 Nargiza97 benden daha iyi bakıyormuş 😂 uyutup işe gidiyorum yemek bulaşık çamaşır ortalama 1 saat uyuyor kendi başında oturuyor sürekli sallıyor uyuyyir çocuk bak diyo sen uyutmasini bilmiyorsun ya
Huma_kus34 Ahmet_22 kızımın kıloso baya ıyıdı sonra emekleme diş derken eski kılosu kayboldu çok degıl ama Buda sonradan gören ınsanlar ıcın gozlerıne batmıs ayyy saygımı koruyarak cevabımı eksık etmem
burcukose Ahmet_22 ben de zaten büyük konustugum ne varsa hepsini yerken buluyorum kendimi bizler de bu tecrübeyi sonuçta çocuklarımız olduktan sonra anlayabildik ama kaynana vsye ne yaparsak yapalım yaranamayiz 😀
Nargiza97 Ahmet_22 7 aylık bebek oyuncağını agzına götürüyor bu çocuk aç, haftada bir geliyor bu çocuk hiç kilo almıyor bebek 8 kilo, hastaneye doktora goturecem en son kaynanamla beraber bebek kontrole, çok sinir ediyor beni.
Ahmet_22 burcukose kesinlikle bende diyorum büyük konuştuğum yada kınayarak baktığım şeyleri yaşadim bende diyorum şimdi onlar yaşamışlar nasıl anlamıyorlar ilk çocuklarinda nasillardi