sudeakdass07 iki aylık aşısında kolundan vurdukları aşı yeri kızarmış şişmiş şuan 5 aylık neden böyle olmuş olabilir ne yapmam gerek?
Sontvbukucu sudeakdass07 hicbirsey yapmayın asinin tuttuğu anlamına geliyor sakin sıkmayın kendi kendine geciyor.
Yasemin38 sudeakdass07 normal canım verem aşısı kolda iz kalan aşı bu hiçbir müdahale yapmana gerek yok
Omeraslan sudeakdass07 Oğlumun da 1 ay sonra şişti. Şişer akıntı yapar. Kurur tekrar akıntı yapar dedi ebemiz Önemli olan koltuk altında beze şişme olmasın kontrol et demişti
sudeakdass07 Sontvbukucu yaa yok sıkmıyorum dokunmuyorum da sadece aradan 3 ay geçince neden öyle olduğunu merak ettim
Sontvbukucu sudeakdass07 yani aslında söylemiş olmaları lazım asi yapan yerin. Cok normal bisey yapmayın.