Merhaba arkadaşlar iş yerimle ilgili sorunlar yaşıyorum sanırım tek taraflı fesih yoluna gidicem.Daha önce bunu yapmış olan yaşayan var mı nasıl bi süreçten geçtiniz dava ne kadar sürdü kazandınız mı? Yaşayan varsa aranızda bilgilendirirse çok sevinirim