Feyekum Oğlum 3.5 yasonda kimileri erken diyor 1 başlasın öyle yap diyor kimileri yap aradan çıksın diyor 🤷♀️🤷♀️
2603 Feyekum kız ben de 26 yaşındayım 11 aylık kızım var 2 aylıkta hamileyim hoş kazaya kurban gittik ama olsun
Sema-nehirasel Feyekum bende 26 yaşındayım. 16 aylık kızım var 4 yaşında falan düşünüyorum. Ama sürpriz olursa da hayırlısı tabi 😂
Wanderlust Feyekum elalemden ziyade esiniz ve siz maddi manevi kendinizi hazir hissedebiliyor musunuz onu dusunun. Ozellikle anne olarak siz daha agirlikli yuku kucaklayabilicek misiniz? Ikisine esit zaman ve emek verebilcek misiniz siz karar verin eslerin ikisi de istekliyse neden olmasin. Sahsi fikrim biri krese/okula baslayinca digerine ilk cocuk gibi vakit ayrilabilir ikisi evdeyken mutlaka buyuk olan bir miktar ihmal edilicektir sen abi/abla oldun kendin oyna bak kardesin agliyor sen buyuksun ver vs diyerek yasindan buyuk olgunluk yukleniyor gibi dusunuyorum. Tabi ki tercih sizin hakkinizda hayirlisi olsun🌸
anne-11 Feyekum 30 yaşındayım 2 yasında çocuğum var 1 ay sonra 2.ciyi doğurucam yaşın enerjinin dayanma gücü in büyük önemi oldugunu dusunuyorum gencken istiyorsanız yapın sene seneyi aratıyor inanki
Feyekum Wanderlust kısmen hazırım oğlum çok hareketli ve bunaltıyor pekte cesaretim de yok ama 2. cocuk da düşünüyoruz 🤷♀️
zeyzey00 Bence 2.nin tam zamanı başta belki biraz zorlanırsınız ama çocuk okul döneminde olursa o zaman çok daha zorlanırsınız annemden biliyorum. Ben daha yeni sezeryan doğum yaptım mecbur 2 sene bekliycem yoksa 1 sene sonra 2.yi yapacaktık ,nasip 🤷🏻♀️
zeyzey00 Feyekum annemin gebeliği zaten zor geçiyordu . Birde okula giden olunca çok zor oluyordu hatta bana da tavsiye etmişti kızım okul çağı gelmeden 2.yi yap hem gebelik hem okula gidenle uğraşmak çok çok zor demişti.
cutiebun_ Feyekum 27 yaşında ikinci oğlumu kucağıma aldım diğer oğlum 4.5 yaşındaydı. 30dan sonra çocuk düşünmüyorum 😂
Ilknur-4 Feyekum 26 yaşımdayım bire giden bir oglum ve 13 aylık kızım var bence senn yaş aralığı ideal cocuk okula basladgnda zor oluyo cnkü oglumla kızım arasında 5bcuk yas var. Oglum kendi işini yapabiliyo o yönden iyi ama derslerde fln hep yardım gerekiyo okula git gel kızımla zor oluyo
ervakusunannesi Feyekum bence en ideal yaş aralığı 2-4. Eğer okula başladığında yaparsanız kafayı yeme ihtimaliniz çok yüksek çünkü büyük olan çok ilgiye muhtaç olacak sürekli ders okuma yazma vs. Komşumun oğlu 1e başladı kızı da 1 yaşında her gün cinnet geçiriyor evde 🥲 Tuvalet eğitimi verdiyseniz ve eğer çocuk istiyosanız bu yaş iyi. Naçizane.
Lilybaby Feyekum 31 yaşındayım ilk bebek için çok geç kaldığımı düşünüyorum. 25-28 yaşlarındaki enerjim yok asla ve bu beni çok üzüyor