balarisiiii balbebekannesi01 ben de kızımı doğum yaptıktan sonra yaptım doğru çıktı ama çok merak ettim gerçek mi diye teşekkür ederim 🥰
TheLatte balarisiiii tutanlar var tabi 😂 gerçi o zaman doktorda şasırmıştı bana 😂 o ayda hamile kalan bütün hastalarının hep kızmış benimki erkek olunca ilk erkek bebeğim demişti 😂
balarisiiii cogulsahis maşallah ne güzel tek seferde kurtulmuşsunuz benim de hayalim bir kız bir erkek inşallah🥰
cogulsahis balarisiiii tek seferde çok güzel evet ama ikiz çok çok zor. Allah gönlünüze göre versin inşallah