Kızım 3 aylık dün gece ateşlendi çok yüksek değil ama şuan ilk defa 38.8 oldu doktor randevusu yarın sabaha aldım yakında özellerde çocuk acil de yok yetişkin acil anlar mı bilmiyorum. Çekmeköy tarafında çocuk acil olan özel hastahane varmıydı kızlar başka herhangi bir bulgu yok arada hapşırıyor