Sevgili anneler tadımlar bittikten sonra altıncı ayda kahvaltı da neler verdiniz bebişlerinize 😍 mama ağırlıklı beslendiğimiz için beş aylıkken tadımlara başladık biz yeni yeni öğün olarak yiyoruz tabi ama mama da içmey ihmal etmiyoruz fakat kabızlık sorunumuz başladı lifli gıdalara yöneldik bizlere fikir olsun menüleriniz bebişlerinize ve sizlere sağlıklı günler dilerim. 💗