Asel_Mina_ Pol ilk 15 gun 2 saatte bi emzirdim sonra kendi uyandikca 3 4 saatte hatta bi kere 6 saati bulmuştu. Ilk ayda gaz problemimiz yoktu doydugunda memeyi birakip kendi gazini çıkarıyordu
Pol Asel_Mina_ Benim de bir ara 4 buçuk saati buldu çok panik oldum aç kaldı zannettim ama kilo alımı iyi, ağlamadı, bezleri gayet iyi sanırım yenidoğan kafasında kalmışım hala. Bir uyku rutini oluşturuluyor mu bu zamanda peki erken mi acaba?
Asel_Mina_ Pol 6 aydan oncesi erken bence ki uyumuyolar zaten. Benim kizim toplasan gun icinde 3 saat uyumuyodur gece de 1.5 2 den once uyumuyor o saatten sonra da zaten vucudu yorgun dusuyodur yavrumun