Arkadaşlar göbeğini bi dokto 6 günlükken çekti kurumuş diye kanama yaptı kan kurudu kabuk oldu sağlık ocagı dokunma dedi düşcek dedi düşmedi 27 günlük oldugunda çocuk doktoruna yaktırdım hala dışarda ya of hep o doktorun çekip çıkartması yuzune oldu nasıl geçicek