Buslorin22 Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 ay 20 günlük parmağını çok emiyor gibi geliyor bilmiyorum sizlerde de öyle mi baş parmağını özellikle öyle bir hızla çekiyor kii parmağı kıpkırmızı oluyor acaba normal mi Önlem aldınız mı neler yaptınız