Kızlar oto koltuğu alacağım da yatış pozisyonu çok önemli benim için bu iki ürün baya iyi yatıyor. Deneyimi olan varsa paylaşır mısınız,? Ya da önerebileceğiniz başka model de olabilir.
Bir de bebeğim 3 aylık oldu öne dönük mü kullanmak gerekiyor, eğer böyleyse isofix oluyor mu