a-bukemm Kızlar selam Allah nasip ederse 5 ocakta kızım tam 4 aylık oluyor. 4 ya da 5. Aylarda uyku eğitimi vermeyi düşünüyorum ama bilmiyorum. Tecrübe ve deneyimlerinizi paylaşır mısınız sizler iyi kötü hangi yolu izlediniz, nasıl ve ne zaman sonuç aldınız.
2kizbiroglan a-bukemm 4ay 7gunluk uykuları berbat gündüz en fazla 10 dk uyuyiyp uyaniyo 4.ay atağı çok Zor bence 6.ayda uyku eğitimi verin