Gecmis olsun. Bagirsak emilimi fazla olan bebekler bazen uzun araliklarla kakasini yapabiliyor. 10 gune kadar normal genelde. 10 gunden sinrasi icin fitil yapiliyor. Lavman yapildigini ilk defa duydum. Bigaia bagirsak florasinin olusumu+ D vitamini icin veriliyor. Kakasina cok yardimci olacagini pek sanmiyorum. Benin doktorum eger cok zorlaniyorsa calpol ver agrisi olmasin yarim da fitil ver demisti. Ama fitil son care oneriliyor cunku bagirsaklari tembellige ittigi icin fitilsiz yapmak istemiyor cocuklar. Cevremdeki istisnasiz herkes gaz ve bagirsak rahatligi icin Nurse Harvey’s Colex icirdi, mucizevi birsey. Benim bebegim muthis gazli bir bebekti. 2. Ayindan itibaren doktorumuz bu surubu verdi. O gunden beri cok rahat gaz cikariyor ve 4-5 gunde bir kakasini yapiyor. Bu bitkisel surubu oneririm, isterseniz siz de arastirin. İcinde bitkisel ozler var.