Dün ben hastaydım dediğime de bir şekilde bulaştım maske taksam da bugün idrarını az yapıyor. Dün ateşi 38.9 a gelince ılık duş aldırıp calpol verdim bugün iyi.atesi yok ama ağlıyor. Şimdi saat 9.30′da gelecek gelince acile mi gitsek direkt yoksa sabah erkenden sağlık ocağında idrar tahlili mi versek onlar merkeze yollasa.acil kalabalıktır diye perisan etmek istemiyorum 😑