prensannesi_____ kızlar 2,5 aylık bebeğim var ve gün içerisinde 4-5 kere hapşırabiliyor ama ne öksürüğü var ne burun akıntısı var ne de ateşi var sizce neden böyle oluyor olabilir ya da sizin de bu aylardaki bebişleriniz öyle mi
SopaBuldunMuKac prensannesi_____ hapşırması normal ya ciğerleri gelişiyor diye biliyorum benim ki de hep öyle
annesininbiriciki prensannesi_____ normal bi kaç aya kaadr diye duymuştum hapşırması, hıçkırması,kusması normal bunlar
prensannesi_____ SopaBuldunMuKac annesininbiriciki teşekkür ederim kızlar 🌸bende endiselenmistim hasta mı oluyor acaba diye