Mommmmms ben çiftli aldım kesinlikle çiftli almanızı tavsiye ederim. Tekliye ek olarak zaman tasarrufu sağlıyor. 10 dakika bir göğsü 10 dk diğer göğsü 20 dk zaman ayırmak yerine 10 dk da iki göğsü de bitiriyorsunuz mesela. Bir de ikiz bebek emziriyor gibi düşünün. İkisinden de aynı anda çekim olunca süt daha güzel geliyor. Fiyat aynı olsaydı eminim herkes çiftli alır ve tavsiye ederdi. Eğer fiyatı konusunda zorlanmayacaksanız ben çiftli alın derim. Ha bu arada ben lansinoh kullanıyorum. Özellikle ilk 2 ay bana çok yardımı oldu. daha sonraları sütüm azaldığında vs kullandjm