Bebeğim haftaya 9 aylık olacak ve sadece anne sütü alıyor. Hiç bir şekilde yemeklere ilgisi yok. 3 kilo doğdu şuan 9 kilo. Benim durumumda olan var mı? Eğer varsa, yemek yemeye nasıl alistirdiniz? BLW denedim , kaşıkla yedirmeyi denedim. Alıp yere atıyor ya da ağlıyor. :( Çok zor durumdayım:(