Busraa3535 İstah problemi icin ebe önerdi ama bilemedim birde cok uyanıyor sabaha kadar. Uykusunuda alır yan etkisi uyku dedi. Kullananlar kac aylıkken basladı. İstaha idr yaradı mı. Uyku dısında yan etki yasadjnz mı
anneyimben- Busraa3535 sipraktin şurup aslında yasaklandı diye okumuştum ben. Çünkü beyni uyuşturuyor. Habire uyutuyor. Bizede yazdı dr ama 3 4 gün ver iştahını tetiklesin sonra bi daha verme dedi. Ara ara bu sekilde kullanabilirsin devamlılık olmadiğı sürece dedi. Ben 1 gün verdim evet yemek yedi ama baygındı hep uyudu full. Bir dahada vermedim. Polivit şurup kullanıyoruz şimdi. Bizde 18 ayligiz bu arada
Cnnt-esr46 Busraa3535 bizde 10 aylıkken birkaç gün kullandık iştahta güzel etki etti ama bizde uyku yapmadı bilmiyorum bende kullandım bir dönem baya iştahımı açtı ama uyku olmadı hiç bizde.
Busraa3535 Ozooo kav aylık dı siz kullandığınızda acaba benim kızım 18 aylık biraz tereddüt ettim çünkü yetişkinlerde kullanıyormuş ya
Elifmm Uyutuyor bebişi bence gerek yok arkadaşım polivit var doktora söyle başka bişey yazdır bunun gibi
anneyimben- Busraa3535 çook uyudu benim oğlum. Yani uyandığında bile hep uyuşuktu. Bi dahada vermedim o yüzden
zeynepada56 Kızım 17 aylık aşırı iştahsız 8 kilo bu hafta yazdı doktor naneli bir şurup gece uyumadan önce yarım ölçek diye ama mübarek kızım alır almaz enerjik doluyor uykunun a sı yok bizde ters tepti galiba 🥴bende ne yapacağımı şaşırdım doğrusu
Busraa3535 zeynepada56 benimkide geceleri cok uyanıyor. Memesiz de uyumuyoruz gece uykusunu duzene sokar diye bi umut ettm. Ek gıda istahsız cok yemek seciyr. Devam ediyor musunuz suruba