Efelar8 Merhaba anneler bebeğim 4 ay 20 günlük 2 ay aşı yeri bu şekilde sürekli patlıyor yeniden çıkıyor. Doktora gidicez yarın. İlk zamanlar olsa tamam dicem ama aradan 2 ay geçmiş bu nedir yani? Bilginiz var mı?
Eslinapapatya Efelar8 bizimde böyle ama daha büyük ceviz büyüklüğünde daha şiş bir kere patladı içinden bir sürü iltihap aktı duş esnasında sonra tekrar şişti aşı yapan hemşireye sordum bazı bebeklerde ağır geçiyormuş bir kere daha patlar ve iyileşir dedi ama daha patlama yok bir şey yok öyle kalmış 2. Ayda olmuştuk 8 aylık daha öyle yani
Efelar8 Dondurmalikahve bilmediğimden sordum etrafımdakilere gösterdim kimsenin çocuğunda olmamış dokununca ağlıyor
Dondurmalikahve Efelar8 Sorabilirsiniz belki etrafınızdakiler hatırlamıyor olabilir verem aşısı bu sularda bu şekilde olur oğlumda da 4,5 aylıkken falan böyle oldu oraya fazla dokunmayın
Asi_123 Efelar8 benimde kızımda çıkamadı, oğlum 4ay 2 günlük onu ki şişti tıpkı sizin bebeğinizin ki gibi, aşıdan sonra hemşire bilgi vermedi mi? Böyle olması normal korkulacak bir şey yok canım
1027yeliz Eslinapapatya zor bı aşımı kızlar bilgilendirirmisiniz bizim de Perşembe günü aşımız var da
Efelar8 1027yeliz canım bebekten bebeğe değişiyor bazılarında ateş huzursuzluk oluyor. Bazıları normal geçiriyor. Ama sana tavsiyem aşıdan sonra eve geldiğinde fitil ver bebeğine
nazli-06 1027yeliz kızım uyurken vurdular uyanmadı bıle agrımıyor, ama evde huzursuzdu ellemedım koluna agrımasın dıye, yıne bı yarım fıtıl attım ben agrısı olmasın diye
Gunes789 Efelar8 bize hemşiremiz bir sene kadar sürebilir arada şişip iner dedi. Sizinki nornal görünüyor aşı tutmuş oluyormuş böyle. Ayrıca dokunmayın, yıkarken orayı liflemeyin dedi
Efelar8 Gunes789 yıkadıktan sonra patladı aktı ama yara oluyor tekrar iltihap oluyor. Normalmiş içim rahatladı
Edoliiiiiiii Efelar8 verem aşısı bi ay sonra kabarıp kabuk bağlıyor ama isterseniz siz yine de doktora bi danışın bana normal gibi geldi
Bkthylyvz Efelar8 benim bebeğim yeni oldu verem asisini henuz bisi yok ama kuzenimin bebeginde daha kotu bi durum.olmustu. hic birsey surmeyin dedi doktor kendinden gecicek dedi.
Musabnannesi Efelar8 salgın var etrafta böyle bir zamanda hiç gitme hastaneye bence. Benim bebeğimde de 2 ay hiçbir şey olmadı hatta gebe hemşiresine sordum neden iz yok tutmadı mı diye bekleyin dedi. Sonra baktım şişti kabardı irin doldu patladı derken hala daha devam ediyor bu döngü. Düşün bebeğim 5 ay 10 günlük. Normalmiş bu aşının tuttuğuna işaretmiş hiç elleme zamanla hiçbir şey kalmaz inşallah 🙈
Efelar8 Musabnannesi teşekkür ederim Allah razı olsun herkes normal dedi içim rahatladı götürmeme gerek kalmadı