Arkadaşlar merhaba oğlum 6 aylık doğduğundan beri çok hareketli bir bebek , şu süreçte iyice arttı kucakta bile kendini sağa sola savuruyor üstünü altını değiştirmek eziyet resmen 1 saniye yerinde durmuyor sırt üstü yattığı an kalkmak istiyor gördüğü herşeye dokunmak istiyor her zaman mızmız ve ağlak .aynı zamanda alerjik bir bebek bu arada kabızlığımız var etkisi olur mu bilmiyorum süt izninden dolayı öğlene kadar çalışıyorum ama evdeki mesai çok daha yorucu oluyor 😣 benzer durumda olan var mı tv teelefon izletmiyorum sadece uyandığında bir yarım saat sakin sonra başlıyor deneyimli annelerden yardım istiyorum