Merhaba hanımlar kuzum 20 aylık saçları cok seyrek hiç kazıtmadım zaten bir iki aylıkken hepsi döküldü saçlarının kazıtacak saç da yoktu şimdi biraz var uzadılar da ama cok seyrek kazıt bak nasıl gür cıkacak diyorlar kıyamıyorum büyüdü yA siz ne diyorsunuz var mı kazıtıp saçları güçlü çıkan bebek anneleri