Lilybaby tatlım mutlaka düzen olacak yavaş yavaş. Düzen dediysem de geceleri bebiş gittikçe daha uzun uyuyacak.4saat uyanmadığı günler yakında.. O sırada bazen dinleneceksin veya buradaki birçoğumuzun olduğu gibi temizlik, yemek, keyif falan yapacaksın. Hiçbir şey dört dörtlük olmayacak, olması da gerekmiyor. Bebişi pusete koyup mutfakta yemek yapacaksın, gerekirse onunla tuvalete gideceksin. Gittikçe bunlar normalleşecek ve de kolaylaşacak. Hatta misafir gelecek hazırlıklar yapacaksın eskisi gibi. Bünyeler uykusuzluğa alışıyor bi yerden sonra. Benim kızım 7buçuk aylık, hala ara ara kriz geçiriyorum beceremiyorum, vücudum kaldırmıyor falan diye ama annelik delilik diye boşuna dememişler, bir gülüyor dünyalara bedel🌸
O yüzden hiç dert etmemeye çalış, her şey zamanla düzelmeye başlayacak. Bol bol bebişini kucakla, kokla 🤗