rivrivyapma ya ben daha önce bir sürü post açtım bu konuyla alakalı, iman tahtası denen yerde midede boğazda bi baskı var hep beni boğan birşey sanki, sol boyundan omuzdan kola yayılan ağrılar var şikayetler hep var hiç geçmiyor 7 buçuk ay çnce doğum yaptım sol kol ağrısı da doğumdan sonra eşlik etti 4 5 kere acile gittim kalp krizi mi geçiriyorum diye kanlar EKG temiz, aşırı tahammülsüzlük var boğuluyorum sanki sıkılıyorum böyle oturduğum yerde terlemeler oluyor aşırı değil yabi bu terlemekte üç ay çnce kardiyolojiye gittim iki ayrı kardiyoloji EKG eko efor temiz. Ama aklım hala kalpte acaba damar tıkanıklığı mı diyorum 😔 psikolojik mi diyorum 😔 yine gitsem mi kardiyolojiye siz bu işin içimdeyseniz az çok bilirsiniz 🙏🏻