Mysunshineee Az az önce çıktı bana kopyaladım sonra telefonda başka bı şey kopyalayinca kod kayboldu ya deliricem 🥹 çocuğuma doğum günü kıyafeti alacaktım . 350 üzerine 130 TL ydi. Bı bakar mısınız rica etsem size de var mı?
Musabnannesi Mysunshineee bu şu an aktif canım bi bak eğer alacağın kıyafet 300 TLyse işini görür öbür türlü sepetini illa ki 350 yapman lazımdı 🙈
Mysunshineee Musabnannesi 100 TL de gitmesin diye aldım ya zaten başka çekim de vardı 359 TL lik şeyi 9 TL ye aldım 😄
Pollyana Mysunshineee panoyu tümü işaretleyip silmediğiniz sürece kaybolmaz telefonu resetleyin çıkmasa artık demekki silmişsin 🤔
Musabnannesi Pollyana evet ama ben mağazada da yapmıştım 🙈 mesela bir ürün beğendim mağazanın mağazadan gel al seçeneği varmış mağazadan beğendiğim ürünü onlineden buldum mağazada 300 ödeyeceğime kuponlarla 200 ödedim misal veriyorum. O anki tutarı hatırlayamadım onlineden ödeme seçeneğine mağazadan gel alı seçtim ödemesini yaptım indirimli bir şekilde normal alışveriş yapıyormuşum gibi kasadan aldım 🙈🙈 mağazaya gidip bu özelliğiniz var mı diye sorduktan sonra ürünü beğenip onlineden bulup kupon uygulamanız yeterli 🌼