Minikkalpler_00 Kızlar bugün yemek yaparken biber doğradm ama bilmiyordum acı olduğunu o kadar kötü yanıyor ki 6 saattir aynı şekilde hiç azalma yok yoğurda koysum sirkeye koydum ne yapsam dinmiyor lütfen bildiğiniz kesin çözüm varsa söyleyin
Minikkalpler_00 Bebeğime elim değiyor altını fln değiştirirken bile elim değiyor oda ağlıyor elim yakıyor onu 🤦♀️
Minik-13 Anestol sür ya da çamaşır suyuyla yıka elini ikisi de birebir .her sene kaç kilo biber temizliyoruz salça için.yanmasını böyle önlüyoruz
ekeryase İn Minikkalpler_00 internetten baktım sizin için. Domates, yoğurt,limon, telve, sirke, çamur, soğan suyu… ve birkaç şey daha yazıyor. Bence doğal yöntemleri bir deneyin. Çok geçmiş olsun 🙁
ElifMinel Minikkalpler_00 çay sekerini elinize alıp iyice yoğurur gibi her yerine peeling gibi surtun geçer inşallah