Benimde sütüm çok azalmıştı hatta bebeğim az geldiği için emmek istemedi.Ben her saat başı sağdım çoğalmana kadar çok şükür 1 ayın sonunda geldi bebeğim emmeyi bıraktı ama sağıyorum tek anne sütü alsın da ben sağmaya da razıyım.Tabi bunun yanında her sağımdan sonra 1 bardak su içtim ve biraz normalden fazla yedim