kitapkokusu_ Bağışıklık güçlendirici önerilerinizi alabilir miyim ayda 1 hastalanıyor dısarı da çıkarmıyorum sürekli evde temiz hava almadığı için mi bir de ben hastalanıyorum aynı hastalığı ertesi gün kızım da yasıyor 3 yasında öpmedim bile ama soluduğumuz havadan mıdır bir de ister istemez temas halindeyiz artık çok yoruldum bağısıklıği güçlensin diye ne yapıyorsunuz ne önerirsiniz kızlar
Aylizzmm kitapkokusu_ Ayni durumdayız canım küçük kardeşi var diye oğlumu kreşe bile göndermedim evinde içinde hasta oluyor resmen alerjik bronsitimiz vardı doktor en son bir toz verdi ondan sonra dilimi isirayim çok şükür Ben resverol diye bir surup kullanıyorum iştahını da açtı biraz birde umca solüsyon doktor önerisi ile aldım biraz burnu akacak grip olcak gibi oldumu suyuna 10 damla akıtıp veriyorum 10 güne kadar kullanilabiliyor
papatya_1125 kitapkokusu_ kapalı Ortamda çok kaldığı için hasta oluyor doktorlar öyle söylüyor Çünkü virüsler kapalı ortamda daha çok Yaşar muhakkak hava alması gerekiyor diyor. Bize de komşudan hastalık bulaştı sanırım
Melekk3 kitapkokusu_ aynı dert bizdede var. 4yasinda kızım kreşe başlayalı her ayın 1haftasi iyi geri kalanı hasta .ondanda 7aylik kardeşine geçiyor usanmış durumdayım .kızım 1 haftadır iyiydi bugün burnu akmaya başladı. Off of 😩
glsrn88 Aylizzmm merhaba zespira mı kullanıyorsunuz ? Onun koruyuculuğu oluyor mu hastalık konusunda, bizde de alerjik astım çıktı doktoru bunu verdi 10 gün önce
Aylizzmm kitapkokusu_ iburamin kullandim ama diğerini kullanmadım hiç annemin bahçesine gidiyorum g3nellikle birde çiftliğe dediğiniz gibi evde durmak ta iyi değil
snyck kitapkokusu_ resverol umca falan var bizde ama doktorun önermedi çok kullanmayın dedi redoxan kids yada multivitamin olan surup kullanın dedi ocean multivitaminli balık yağı da olabilir dedi önemli olan burnunu temiz tutmak ve bol vitamin alması diyor
kitapkokusu_ snyck işte o bol vitamin bzde yok b trhana çorbası yayla çorbası tvuk çorbası yiyor pırasa ospanak gibi sebze yemeklerini yemiyor bir de meyvelerden elma sadece
snyck kitapkokusu_ benim kızımda hiçbir sebzeyi yemiyor meyveden fena değil etide az yiyor anlıyorum sizi
Mamaftma Koruyucu olmaktan vazgeçin, aşırı titizmolmayın, üşür diye çocuğunuzu terketmeyin , sık sık dışarı çıkarın soğuk hava hasta etmez. Yedikleri doğal gıda olsun şekerden uzak dursun. Çok hareket etsin yavrum koşma etme kavramından uzak durun
merhabacanim kitapkokusu_ sarımsak bal limon karıştırıp hasta olduğunda hergün değilse haftada 2-3 kez verin biz faydasını gördük.Hergün temiz havaya çıkarın mevsime uygun giydirip. D vitamini destekleyin kışın.Mutlaka çorbalarına kemik suyu koyuyorum ben ve c vitamini birde probiyotik kullanıyorum ara ara biz bu şekilde biraz toparladık çocuğum antibiyotik döngüsüne girmişti resmen.