Leyla54 Kızlar merhaba bebeğim 43 günlük Hıçkırır gibi nefes alıyor Arada ama sonra takip ediyorum nefesi rahat neden oluyor acaba bu durum
Guzelanne56 Leyla54 benım bebegım 32 günlük onda da aynı oluyor ozellıkle emerken hatta doktorumuza sordum hastamı hırıltı hıckırık gıbı dıye doktor sorun olmadıgını bebeklerde gayet normal dedı ateş ve burun akıntısı olmasn yeter dedı
Leyla54 Guzelanne56 ateş yok burun akıntısı vardı antibiyotik kullanıyoruz zaten şuan idrar yolu için