VeraAnnesi Merhaba sevgili anneler, 6 aylık bebeğimin vajinasından dışa doğru ince bir et parçası gördüm bugün ve daha önce yoktu. Başına gelen var mı neden olabilir acaba?
moonlight____ VeraAnnesi Bebeğim 1 aylık yeni doğum yaptığımda vardı doktor kizlik zarı olduğunu bazı bebeklerin dışarıda olup büyüdükçe içeri girdiğini nemli bisey olmadığını söyledi suan icerde mesela gorunmuyor. Ama sizinki sonradan çıktı diyorsunuz emin olamadım..
Asya42 VeraAnnesi merhabalar umarım görürsünüz aynı dediğiniz gibi bir et parçası bende gördüm doktora götürdünüz mü acaba ne söyledi
Hareketvakti moonlight____ merhaba konunun üzerinden epey zaman geçmiş ama yine de yazayım dedim. Benim kızımda da doğduğunda fark ettim vardı şimdi iki aylık oldu ama hala görünüyor sizinki ne zaman geçti acaba 😔
tosbiksmoms Asya42 merhabalar konunun üzerinden bayağı geçmiş ama umarım görürsünüz, benim kizim 14 aylık ve küçük bir et parçası görüyorum siz goturdunuz mi doktora ya da geçti mi?