ihsanbebek Arkadaşlar bu ürünleri kullananlar var mı sütlaçta falan kabızlık yaşadınız mı kaçıncı ay başladınız
Dilruba_1 Kavanoz mama hiç vermedim kaşık mama verdim sevmedi seveceğini bilsem kavanoz da verirdim de denemedim henüz
ihsanbebek Dilruba_1 ben kayısı verdim kabız olmuştu baya baya sevdi benim oğlum hiç bir mamayı tutmadı 12 tane denedik kilo alımı çok azalınca 3.5aylıkken ek gıdaya başladık