Hayriss_keklik35 Kızım 5 ay 18 günlük geçen haftalarda bir ay olucak işte grip olmuştu antibiyotik birde havayla hastalığı geçti şimdi bir haftadır balgamlı öksürüğü var ne iyi gelir sizce 🙏🏻🥺
Hediyealp Hayriss_keklik35 ya ben pekmez ve tereyağı yapıyorum bide dut kurusu kaynatıp veriyorum ama şundan çok eminim balgamın tek ilacı su
yagmurkokusu_ Hayriss_keklik35 öksürüğü kesmek iyi değilmiş benim kızımda 3 ay 25 günlük balgamlı öksürük vardı hastanede yattık oradaki doktor söyledi kuru öksürük olsa öksürük şurubu iyi olur
Hediyealp Hayriss_keklik35 sen ver sıkıntı yok sudan yana benim oğlum 3 aylıkken sağlık ocağındaki doktor asist şurup verdi sen düşün ama benimki boğuluyordu artık