Herkese selam oğlum 2 yaşına giricek Allah nasip ederse insallah.
Ama ne yapacağımı hic düşünüp planlayamadim gecen yıl ilk yaşında 2 ay oncedn menü hakkinda fikirlerim vardi bu sefer oyle olmadi.Evde yapicam 10.15 kişi oluruz tahminen ne yapabilirim kolay ve pratik biseyler olursa dha iyi olur hem tek yapicam zaman olark yetişsin istiyrm hemde bi yandanda bebegim oldugu icn cok ugrasli şeyleri düşünmüyorum.
Ama ugrasli olanalri sksamdn yapip ertesi aksma kadr durdugunda sorun olmazsa onada acigim aksamdn yapabilirim