tiredmom_ Lansinoh biberon kullanıp mama + meme şeklinde giden biberon reddi hiç yaşamayan anneler var mı acaba?
kolonyalimendil tiredmom_ iki hafta yoğun bakımdaydı sütüm azaldı orda normal biberon kullanmışlar ama şimdi evde mama+meme devam ediyoruz biberon olarak nuk biberon kullanıyorum bence bebekle alakalı bi durum bu meme reddi hiç yaşamadık
tiredmom_ Freedyaq biz de atak haftasındayız malesef ve memeyi almıyor arada sütümü sagıp arada da mama verebileceğim biberon arayisindayim kaç aylık bebeginiz?
kolonyalimendil tiredmom_ aç olduğu anda deneyin benimki hastane de normal biberon a alıştığı için ilk etapta almadı e memede de süt olmayınca almıştı