[silindi] Kakakhf merhaba tabi foto atın bakıyım☺️ yanlız 12 haftadan büyükse doğruya daha yakın tahminde bulunabiliyorum🌸
kahvekokusuu Hshsbsbhshs 11. Haftada öğrenmiştim 🤗 hatta çok komik bi ultrason resmi var direk bacaklarını açmış pipisi havada duruyor hiç ultrasondan anlamayan bile görür yani🤭
Ruzgarperisi [silindi] bana bakarmisniz burda 13.haftalik.suan 18+1 gunlugum daha cinsiyet bilmiyorum .ikinci bebek.ve yurtdışında yaşadığından erkən soylemiyorlar.merak ediyorum haliyle😊
[silindi] Kakakhf 9-10 haftalık sanırım, daha küçük ama kız gibi duruyor☺️🌸 12 haftadan sonra ultrason fotosunu da beklerim, girdiği zaman yine atın bakıyım❤️
Kakakhf Kakakhf https://mutluresim.com/images/2022/12/31/afYvz.jpg. Canm bidaha bakarmisin at demistin arkdas gene gitti
Ruzgarperisi [silindi] sahimi ayy ağzın bal yesin😍🥰 ilk bebeğim kız.ama erkek çocuğuna benziyor 😂😂.11 aylık olacak ayın 1.de. ay inşallah ya gonlumuzden gecen erkek tabiki sağlık öncəliklə🤲😊
Ruzgarperisi [silindi] tahmininiz malesef yalnış çıktı . Erkek değil.kizim olacağını ogrendim 20+4 haftada. Yanılma olmaz artık bence bu haftadan sonra
Tarcn_34 Hshsbsbhshs ilkini 17 haftalıkken öğrenmiştim. Şimdi yine hamileyim 18 haftalık ama cinsiyetini bilmiyorum 🙂 16 haftalıkken gittim doktorum 20 haftalık söyleyecem dedi. Aşırı merak ediyorum
[silindi] Ruzgarperisi amin tabi herşeyden önce sağlıklı olması önemli🙏🥰 Allah size bağışlasın iki yavrunuzu da, sağlıklı güzel günlerini görün inşallah🤲 yine doktor söylediğinde bana da söyleyin bakalım doğru tahmin etmiş miyim☺️
AliKuzey12 Hshsbsbhshs 12. Haftada tahmin etmişti doktorum erkek olma ihtmali yüksek diye ufak bir nokta gözüküyoe ama emin olmak için 16. Hafta demişti, 16. Haftada erkek oldugunu kesinleşmişti