Sahrabalam Ya o kadar sinir olduğum bir durum ki isteyerek yer zorlamıyorum ama son bir yada iki kaşıkta kusar hepsını çıkarır sadece benim bebem mi böyle nerde duracağımı da bilmiyorum yiyor çünkü
Sahrabalam Ozi12345 çok sinir bozucu ya oturup ağlıyorum zorla peşinde koşa koşa oyun oynaya oynaya yedir son kaşıkta hepsı cıksın