nesekaan 3 buçuk yaşında oğlum birde kardeş olunca eskisi oynayamiyoruz şu sıra legolara çok sardı onlardan sürekli çiftlik roket asansör vs kafasında tasarlayıp yapıyor apartmanda oturuyoruz hepsi de 65 yaş üzeri bütün yazı bahçede geçirdi annemin o yüzden sürekli oraya gitmek istiyor hava biraz kırık oldumu oraya götürüyorum hayvanlarimjz var pazar günleri babası oraya götürüyor ama genelde evde çok sıkılıyor çoğu arkadasi kreşe gidiyor hasta pek gitmiyoruz kimseye çünkü küçük bebegimde var tablette bazen eşleştirme yapıyoruz İngilizce falan biraz oyun oynuyor falan ama yazın gözünü seveyim tüm yazı sokakta geçirdi