Bende var senin gibi bi yerim ağrısa hemen araştırırım en kötüsü olanı kendime teşhis olarak koyuyorum, sürekli kuruntu yapıyorum, 6 yıldır anksiyetem var ve kalbimde hep düzensiz çarpıntılar oluyordu 3-4 gün önce kardiyoloji gittim ve kalbimin çok sağlıklı olmasına rağmen strese bağlı ritim bozukluğu çıktı, kanlarım da Allah’a şükür temiz çıktı ama sırf bu kuruntularım yüzünden strese bağlı çıktı işte, doktor ilaca bile gerek duymadı, bu anksiyete yüzünden kendi kendime ettim evet bi sıkıntım yok ama ritim bozukluğumun sebebi bu, dışarıya çıkmaktan korkarım mesela yalnız kalmaktan falan, iğrenç bişey ya gerçekten