Arkadaşlar oğlum 12 aylık . Malum artık ayağa kalkıyor tutunup geziyor vs . Evdeki beşiklerinden kendini atıyor . Yanıma alıp yatsam bu sefer bizim yataktan da düşebilir . Yerlere minderler serdim hep düşerse bişey olmasın diye. Park beşik mi alsam ? Ondan düşer mi ? Sizler neler yaptınız bu süreçte ?