kasimonbes asrinhatasi neden olmasin sonucta banyo dua da ettiyseniz sorun olmaz bence. Zaten 40 kadinlar icin diye dusunuyorum ama iste babam da 40i cikarma farklidir deyince boyle bir post actim acaba herkes nasil yapiyor diye 🌺
Yasolinne kasimonbes Babadan gelen 40 uçurma teklifi ilk defa duyuyorum, ne tatlı. :) Valla en güzelini yapmışsınız. Tertemiz yıkanmak ve dua. Daha fazlası maddesel şeylerden medet ummaya girer. Sağlığı, bereketi verecek olan belli… 🤲🏻
kasimonbes Yasolinne babam bir cok kadindan daha tecrubeli sanirim bende yeni ogreniyorum :) masaj yapiyor bebege sakinlestiriyor bizim kucagimizda aglayan bebek babamda sakinlesiyor uyuyor guluyor :)
kasimonbes ozge2388 😂😂😂 bende gun icinde sarki uydurdum uctu uctu kizimin kirki da kukusu da uctu diye 😂😂
1Alpveannesi Erenela_ bizimde sali gunu 40 ’ımız çıkıyor. Bende evde tekim.ben abdest alirim bebisi yikarim o kadar.
Erenela_ 1Alpveannesi bende yarın öyle yaparım galiba tek olunca mecbur akşam banyomu yapabilirim anca sorun olmaz galiba 3 bucuk yaşında da oğlum var tek bırakamıyom malesef
Frt12 Bizde dün uçurduk.içnde ayetler yazılı olan kırk tası var banyomuzu yapınca onunla su döktüm hem kendime hem bebeğime. Şifa niyetine..